>
ביטוחי בריאות וביטוח משלים

ביטוחי הבריאות וביטוחי המשלים של קופות החולים מאפשרים למבוטחים לקבל שירות רפואי מן המעלה הראשונה ובמימון נרחב.

ביטוחי הבריאות של חברות הביטוח, מתבצעים היום באופן פרטי על ידי המטופל, או באופן קולקטיבי כהטבה הניתנת בארגונים ומקומות עבודה רבים.

הביטוח המשלים מהווה כיסוי ביטוחי נוסף לסל השירותים הכלול בסל הבריאות. לכל קופת חולים תקנון שונה בביטוח המשלים עם פירוט הזכויות והשירותים, היקף הכיסוי הביטוחי, וגובה ההשתתפות העצמית על הטיפולים והניתוחים השונים.

המחלקה לתיאום שירותי רפואה של הרצליה מדיקל סנטר תעמוד לרשותך ותלווה אותך באופן צמוד בכל התהליך האדמיניסטרטיבי, החל משלב הייעוץ הראשוני ועד לסיום הטיפול, כיאה לבית החולים הפרטי המוביל בישראל וכחלק מהמדיניות הכוללת של הרצליה מדיקל סנטר המציבה את המטופל בראש סולם העדיפויות.

 

ייעוץ או ניתוח בהסדר ביטוח כללית מושלם

כיום קיימים ביטוחים משלימים (שירותי בריאות נוספים – שב"ן) בכל קופות החולים, המאפשרים כיסוי רפואי נוסף המעבה את סל השירות הרפואי בסל הבריאות. לכל קופה תקנון משלה המפרט את תחומי הזכאות להחזרים השונים. 

לבית החולים הרצליה מדיקל סנטר הסדר עם הביטוחים המשלימים של קופות החולים כללית, לאומית ומאוחדת, בנוגע לייעוצים, בדיקות, טיפולים וניתוחים, במגוון רב של תחומים.

חברי קופ"ח מכבי יכולים ליהנות מהשרותים המוצעים ע"י בית החולים באמצעות המסלול הפרטי, ולבחון החזרים בהתאם לפוליסות ביטוח פרטיות.

את זכויותיך בביטוח המשלים תוכל לממש בבית החולים הרצליה מדיקל סנטר ולבחור מבין בכירי הרופאים בישראל את הרופא בו אתה מעוניין לייעוץ אישי, את המנתח המועדף עליך ואת מועד הניתוח.
כל זאת, בתנאי אשפוז של 5 כוכבים ובליווי אישי וצמוד של צוות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר בישראל.

בנוסף למימוש הזכויות במסגרת הביטוח המשלים, ניתן להגיע לייעוץ רפואי או ניתוח בהשתתפות ביטוח בריאות פרטי או קולקטיבי של חברות הביטוח.

 

ניתוחים ויעוצים פרטיים במימון הביטוח

הביטוחים מקנים כיסוי נרחב של שירותים במגוון רחב של תחומים, החל מייעוצים עם רופא מומחה, ביצוע בדיקות וסדרת טיפולים ועד מימון ניתוחים, בקשת רחבה של תחומים.

כמבוטח יש לך את האפשרות לבחור את המנתח ובית החולים בו יתבצע הניתוח.
לבית החולים הרצליה מדיקל סנטר , הסכם נרחב ורב שנים עם חברות הביטוח בישראל וחברות ביטוח בינלאומיות ולקוחותיהם נהנים מטיפול אישי ברמה המקצועית הגבוהה בישראל ומתנאי אשפוז של 5 כוכבים.

אנו מתחייבים לסייע לכל מטופל/ת בתהליך האדמיניסטרטיבי הכרוך בפנייה אל חברות הביטוח, החל משלב הייעוץ הראשוני ועד לסיום הטיפול בפנייה. 

המחלקה לתיאום שירותי רפואה תעמוד לרשותך בנושאים הבאים:

 

  • בדיקת זכאותך למימון על ידי הגורם המבטח.
  • מתן מידע אודות הרופאים שבהסדר עם חברות הביטוח והביטוח המשלים.
  • סיוע בבחירת הרופא המטפל או המנתח.
  • סיוע בהסדרת ההתחייבות לתשלום של חברת הביטוח או של הביטוח המשלים (טופס 17)
  • ליווי ומתן מענה במהלך האשפוז.

    ניתן לפנות למחלקה בטל': 09-9592914