Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type
>
כירורגיית כלי דם
כירורגיית כלי דם

כירורגיית כלי דם

כירורגיית כלי דם היא התחום הרפואי העוסק בפתרונות פולשניים לריפוי בעיות בוורידים ובעורקים. מוקד העיסוק הוא ריפוי בעיות מבניות (כמו היצרות, הרחבה, קרע וכדומה) בצינורות ההולכה של נוזל החיים, באמצעות צנתורים (פרוצדורות אנדו-וסקולריות) וניתוחים (כירורגיה וסקולרית).

 

מנתח כלי דם עוסק, לפיכך, בהרחבת עורקים שיש בהם היצרות; תיקון כלי דם שסובלים מהתרחבות חריגה (מפרצת); טיפול במומים מולדים ונרכשים (כמו מלפורמציה – מבנה לא תקין של כלי דם) או הסרת גידולים; ותיקון קרעים בכלי הדם (למשל באמצעות ביצוע מעקף על ידי השתלת תומכון בשם סטנט-גרפט).

 

כירורג וסקולרי מבצע פעולות על ורידים ועורקים בכל הגוף (כמו עורקי הכליות ועורקי התרדמה בצוואר) – למעט כלי הדם של המוח והלב. פעולות בעורקים הכליליים של הלב מבוצעות בידי קרדיולוג פולשני (צנתורים) או כירורג לב חזה (ניתוחי מעקפים). פעולות בעורקי המוח מבוצעות בידי נוירורדיולוג פולשני או נוירוכירורג אנדו-וסקולרי.

 

תחומי העיסוק המרכזיים של כירורגיית כלי דם

  • מפרצת (התרחבות פתולוגית, אנוריזמה) באבי העורקים הבטני
  • מפרצות בעורקי הרגליים ובאיברי הבטן (עורקי המעיים, הטחול)
  • היצרות של עורק התרדמה בצוואר; מלפורמציה עורקית-ורידית (חיבור לא תקין בין עורק לווריד)
  • חסימות כרוניות חריפות בעורקי הידיים והרגליים

אחד הכלים המרכזיים והיסודיים שבהם עושה כירורג כלי דם שימוש במסגרת האבחון והבנת היקף וחומרת הבעיה הוא בדיקת דופלקס – אולטרסאונד שיכול למדוד ולהעריך את זרימת הדם בווריד או בעורק שנבדק.

ב"הרצליה מדיקל סנטר" אנו מעמידים לרשותך כירורגים של כלי דם מהשורה הראשונה, כדי שתוכל לקבל שירותי רפואה מעולים, באווירה נעימה ומחבקת.

 

נבחרת הכירורגים הווסקולריים שלנו מורכבת מרופאים מנוסים ורבי מוניטין, שמקפידים לא רק על ביצוע פרוצדורות מדוייקות ועל בטיחות המטופל והבטחת שלומו ובריאותו, אלא גם על יחס סימפטי ובגובה העיניים.

ניתן לקבוע תור לאחד הרופאים המצטיינים שלנו, לקבל ממנו חוות דעת ראשונה או שנייה על ממצאים שנתגלו, לקבוע תור לניתוח, לצנתור או לטיפול אחר, וכמובן לקבל את כל קשת האבחון והטיפול הנדרשת במקרים של בעיה בכלי הדם.

כל הבדיקות והטיפולים מוצעים בלוח זמנים מהיר, ומבוצעים תחת קורת גג אחת, ללא צורך להיות מטורטר ממקום למקום.

 

בין הבדיקות שניתן לבצע אצלנו: דופלר עורקי צוואר (קרוטיס), דופלר של כלי דם

בין הטיפולים והניתוחים שניתן לבצע אצלנו: דליות ברגליים (סטריפינג), ניתוח בעורק התרדמה, צנתור עורק התרדמה, ניתוח ורידים דלייתיים בגפיים התחתונות, צנתור ורידים דלייתיים בגפיים תחתונות, תיקון הוותין הבטני, צנתור הוותין הבטני, תיקון היצרות, חסימה או מפרצת בטנית.

 

מעתה לא צריך לחכות! ניתן להגיע לפגישת יעוץ אצל רופא מומחה תוך 24 שעות!
צרו קשר וניפגש בקרוב.


השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם