>
>
מידע לפני ניתוח ואשפוז
מידע לפני ניתוח ואשפוז

מידע לפני ניתוח ואשפוז

מטופל/ת יקר/ה

אנו בבית החולים הרצליה מדיקל סנטר מודעים לעובדה כי לקראת הניתוח והאשפוז מתעוררות שאלות רבות בנושאים רפואיים ופרוצדוראליים.

לכן דאגנו לכל הפרטים כדי להעניק לך ולמלוויך את כל המידע החיוני ולהקל עלייך מראש את תהליך ההתארגנות.

אנו נשמח לעמוד לשירותך בכל פנייה ושאלה בטלפון: 09-9592999.

מה עלייך להביא איתך לבית החולים?

  • תעודת זהות (במקרים של קטין יש להגיע עם תעודת זהות של אחד ההורים כולל הספח בו מפורטים פרטי הקטין)
  • מכתב הפניה חתום בידי רופא
  • תוצאות בדיקות מעבדה וצילומים
  • כל התרופות הנלקחות על ידך באופן קבוע
  • אמצעי תשלום (צ'ק/כרטיס אשראי) או טפסי התחייבות לתשלום של גורם מבטח

דרכי ההגעה לבית החולים

באוטובוס – מהתחנה המרכזית בתל אביב קווים 600/ 601/ 623 למחלף נוף ים. מחליפים לקו 31 עד הרצליה מדיקל סנטר (תדירות של כחצי שעה).

לפרטים נוספים ניתן להתקשר למוקד מטרופולין 5900* או לפנות לאתר החברה.

ברכבת – מתחנת הרכבת בהרצליה, אוטובוס מס' 31 או מס' 13 בכיכר דה שליט או במונית – לקישור לאתר רכבת ישראל לחצו כאן.

רישום וקבלה

במחלקת קבלה הנמצאת בקומת הכניסה תקבל אותך מזכירה רפואית ותבקש את המסמכים הרפואיים שבידך ויטופל ההסדר הכספי.

בעת הקבלה יימסר לך דף עם מספר מטופל/ת שיופיע על גבי הצגים שבמערכת מעקב המנותחים. באמצעות צג זה ניתן להתעדכן על מקום הימצא המנותח/ת. הצגים נמצאים באזורי ההמתנה של בית החולים ובקפיטריה.  בנוסף, לשירותכם שירות עדכונים של חברת "TELME" המאפשר לקרובי משפחתך לקבל עדכונים ישירות למכשיר הסלולארי על התקדמות  בשלבי הטיפול מהכניסה לניתוח לשחרור מביה"ח.

בגמר הרישום תפגוש אותך אחות ותכין אותך לניתוח/צינתור, בהתאם לסוג הטיפול והוראות הרופא (החלפת בגדים, גילוח, חיטוי אזור הניתוח, הסרת תכשיטים וכו').

הניתוח והאשפוז

בתום ההכנה תועבר/י בלוית אחות למחלקה, להתאוששות או מיד לחדר ניתוח. עם סיום הטיפול תאושפז/י ביחידה המתאימה לסוג הטיפול אותו עברת (התאוששות, טיפול) לשם טיפול מעקב. עדכון על כך יופיע על גבי הצג של מערכת המעקב אחרי המנותחים.

אשפוז

על מנת שחווית הטיפול בבית החולים תהיה נעימה חדרי האשפוז של בית החולים מאובזרים ברמה מלונאית הגבוהה ביותר. על מנת לאפשר למנותח שקט ומנוחה מלאה, מדיניות בית החולים אינה מאפשרת לינה עם בן משפחה. הלינה ליד ילדים מותרת, בתיאום עם אחראי המחלקה.

הצוות הרפואי והסיעודי לשירותך

הרופא המטפל מלווה את החולה במשך כל תקופת האשפוז, קובע דרכי טיפול ומנחה את הצוות הרפואי והסיעודי. רופא תורן נמצא בבית החולים כל שעות היממה. הצוות הסיעודי מונה אחיות בעלות נסיון בכל תחומי מקצועות הסיעוד, עובדת סוציאלית הנמצאת בכל מחלקות האשפוז – תשמח לעמוד לרשותך. לנוחיותך – ניתן לפנות לצוות הסיעודי והסוציאלי בכל שאלה ובעיה שמתעוררת בעת האשפוז.

תפריט ארוחות מגוון לבחירתך

בכל מחלקה עומד לרשותך צוות המטבח לכל בקשה. לתשומת ליבך, לבית החולים תעודת כשרות. למעוניינים במזון כשר למהדרין יוזמנו מנות קייטרינג בשריות מיוחדות בהכשרת הבד"צ.

 

חל איסור להכניס מזון לבית החולים, שכן מזון זה אינו מפוקח ועלול להוביל לזיהומים.

כמו כן, לכל מטופל השוהה בבית החולים מסופק מזון המתאים לו על פי מצבו הבריאותי האישי, ועל כן אין לתת למטופל מזון שלצוות הרפואי אין ידיעה ושליטה עליו.

 

המזון המוגש במחלקות האשפוז מנוהל ומפוקח ע"י הדיאטנית הקלינית של בית החולים, גברת נאווה שגיא, M.Sc, בתזונה קלינית ובהתאם להנחיות הרופא המנתח.

 

בכפוף להוראות הרופא והגדרות דיאטנית בית החולים, ניתן לבחור את הארוחות מתפריט שיוגש במהלך האשפוז.

באם קיימים צרכים תזונתיים מיוחדים, ובכללם רגישויות ובקשה לאוכל טבעוני או כשרות מיוחדת, חשוב לעדכן מראש את הצוות הסיעודי.

 

ביה"ח מציע שירות נוסף (בתשלום) אשר ניתן לאחר האשפוז ומבוסס על הערכה תזונתית ורפואית אישית.

במהלך המפגש, ע"פ מצבך הבריאותי וסדר יומך תתאים לך הדיאטנית תפריט תזונתי אישי יומי, תוך הקניית הרגלי אכילה נכונים ומאוזנים.


אנא הקפידו –  הבאת אוכל למאושפזים מחוץ לבית החולים אפשרית רק באישור הצוות המטפל.  

 

שעות ביקור

כדי לאפשר לך שקט ומנוחה מלאה מדיניות בית החולים מאוד קפדנית ביחס לשעות הביקור.

שעות הביקור הינן: בוקר 09:00-13:00 , ערב: 16:00-20:00

תקשורת

שירות אינטרנט אלחוטי (WI FI) פועל בכל מחלקות האשפוז לנוחות המאושפזים ובני משפחותיהם.

השחרור מבית החולים

  • ההסדר הכספי יוסדר במשרד הקבלה לפני השחרור מהמחלקה
  • מכתב שחרור והדרכה לטיפול בבית יינתנו בשחרור
  • אם לאחר השחרור תתעוררנה בעיות הקשורות בניתוח, יש לפנות לרופא המטפל. במקרה ולא ניתן לאתרו, ניתן להתקשר לבית החולים למחלקת האשפוז בה טופלת.

למידע נוסף וייעוץ, ניתן למלא פרטים בעמוד צור קשר ונחזור אלייך בהקדם.