>
היחידה לאבחון מהיר
היחידה לאבחון מהיר

היחידה לאבחון מהיר

כל אדם עשוי לסבול במהלך חייו מכאבים מתמשכים שמקורם אינו ברור. כאבים אלו, לכאורה אינם מהווים סכנה מיידית לחייו או לבריאותו, אך התמשכותם עשויה להעיד על בעיה וכמובן לפגוע באיכות חייו ובתפקודו היומיומי. גם כיום, אבחון רפואי של סימפטומים כאלו עלול להימשך זמן רב – לעיתים גם מספר שבועות או חודשים. עבור אותו אדם, ייתכן והמתנה זו תהווה את ההבדל בין חזרה לחיי השגרה לבין פגיעה ממשית ומשמעותית במצבו הבריאותי ובאיכות חייו.

אבחון מהיר בהרצליה מדיקל סנטר

לשם כך, הוקמה בבית החולים הפרטי הרצליה מדיקל סנטר היחידה לאבחון מהיר, יחידה מתקדמת שמאפשרת לכל מטופל לזכות באבחון מהיר, תוך שלושה ימים בלבד – 72 שעות.
במסגרת האבחון, יעבור המטופל את כל הבדיקות להן הוא זקוק במהירות וביעילות (ביניהן בדיקות דימות ובדיקות מעבדה).

חשוב לציין כי התורים ביחידה מוזמנים מראש על ידי המטופל, ומהווים מסלול מזורז. לכן, אבחוני היחידה אינם מיועדים למקרי חירום ובעיות דחופות, אשר מאפיינים בדרך כלל חדרי מיון וטיפול נמרץ בבתי החולים.

רופאים רצים לאבחון מהיר

חשיבות עצומה לאבחון מהיר

ברפואה המודרנית, יש למהירות האבחון תפקיד חשוב ביותר. טיפול מדויק ומוקדם ככל האפשר, מגדיל משמעותית את הסיכויים להחלמה מלאה גם ממחלות קשות ולכן, יתרונותיה של היחידה לאבחון מהיר גדולים מאוד, מבחינת המטופל ורופאו האישי גם יחד.

עבור המטופל, הפנייה אל היחידה חוסכת עיכובים רבים והמתנה מיותרת ומורטת עצבים, שתותיר אותו ואת קרוביו במתח עצום. מתח זה לבדו, עשוי להשפיע על מצבו הכללי של המטופל, גם אם לא חלה החמרה בבעיה ממנה הוא סובל.

עבור הרופא, מהוַוה היחידה לאבחון מהיר של בית החולים הרצליה מדיקל סנטר כתובת בטוחה לקבלת שירותי אבחון מהירים, איכותיים ומקצועיים עבור מטופליו, במקרים דחופים הדורשים בירור מיידי. הרופא המומחה יכין תכנית בירור לפי הצורך, אותה ישלים צוות המדיקל סנטר בתוך שלושה ימים. ביום הרביעי, כבר תתקיים פגישה נוספת עם המטופל, בה ימסור לו הרופא אבחנה מלאה והמלצות להמשך.

את היחידה לאבחון מהיר בבית החולים הרצליה מדיקל סנטר מנהל פרופסור אילן קראוזה, מנהל מחלקה פנימית ו' –  בבית החולים בילינסון.

 

להגשת בקשה לאבחון מהיר לגילאי 18 ומעלה – לחצו כאן.
להגשת בקשה לאבחון מהיר לגילאי 18 ומטה – אנא מלאו את הפרטים בעמוד צור קשר וניצור קשר בהקדם.

פרטי התקשרות
היחידה לאבחון מהיר
רח' החושלים 6, הרצליה פיתוח
ט. 09-9594941 פ. 09-9594812
Email: diagnosis@hmc.co.il
א' – ה' 8:00:19:00