למה כדאי לעבוד בהרצליה מדיקל סנטר

מחויבים אישית לבריאות הילד שלך
hero-text hero-text

טיפוח העובדות והעובדים הוא מאבני הבניין לארגון מקצועי, איכותי ומצוין. על כן, אנו מוקירים את תרומת ההון האנושי בבית החולים לפרודוקטיביות, לחדשנות ולהצלחה של הרצליה מדיקל סנטר. צוות העובדים והעובדות שלנו נהנים מאופק מקצועי וקידום, השתלמויות וימי עיון, תנאים, מעטפת תומכת ומגוון פעילויות רווחה. כך, בכל חודש נבחרים עובד או עובדת מצטיינים, הזוכים להוקרה, להערכה, ולפרס מפנק.

 

לכל משרות
תמונה של שני אנשי צוות רפואי, אחות מלמדת אח משהו מקצועי

קידום ואופק מקצועי

מהווים חלק בלתי נפרד מההוויה של בית החולים, לכן, אנו משקיעים מאמצים רבים באיתור עובדים בעלי פוטנציאל ורצון להתקדם ולהתפתח, מוקירים את העובדות והעובדים שלנו ומעודדים את צמיחתם ואת קידומם.
כנסים מקצועיים

השתלמויות וימי עיון מקצועיים

אנו שמים שם דגש רב על פיתוח מקצועי של העובדים והעובדות. דבר זה בא לידי ביטוי בהוצאה יזומה לקורסים, ימי עיון והכשרות מקצועיות. זאת, כחלק מהרצון שלנו להיות בחוד החנית בכל הנוגע לחדשנות ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כמו גם להרחיב את הידע המקצועי של הצוות שלנו. אנו יודעים כי המשאבים הרבים שאנו משקיעים נושאים פרי.
תמונה של אשת משאבי אנוש מעניקה שי לאחת העובדות בבית החולים

מעטפת תנאים סוציאליים

העובדות והעובדים שלנו זוכים לקרן השתלמות על 100% משכר הבסיס, תעריף נסיעות מוגדל, ביטוח בריאות קולקטיב, יעוץ תזונתי ללא עלות, יעוץ עו"ס דיסקרטי, מפרעה בתנאים נוחים, שיתופי פעולה עם מגוון חברות, חיזוק הקשר בין העובדים לקהילה, ומסלול לאבחון מהיר לעובדים ולבני משפחותיהם.
פעילויות רווחה לעובדי המדיקל

מגוון פעילויות רווחה

העובדות והעובדים שלנו נהנים מערבי גיבוש מחלקתיים, שי מפנק בחגים, טיול שנתי, תחרויות נושאות פרסים, Happy Hour, חברות במועדון הצרכנות הייטקזון, שי בשמחות ועוד שלל הטבות.

חושבים שאתם מתאימים לנו?

אנו תמיד מחפשים אנשים כישרוניים שרוצים לתרום.

שלחו לנו קו"ח במידה ותתפנה משרה המתאימה לכישורך ניצור עמך קשר.

הכירו את העובדים שלנו

מוחמד טהא סיעוד
"עבדתי בבתי חולים אחרים וללא ספק אני גאה להיות שייך למדיקל. קיימת פה התחשבות אין סופית בעובד, ליווי והכוונה, אתה לא בורג קטן במערכת, זה מתחיל מסידור עבודה ועד קידום . עברתי בשנה האחרונה אירוע אישי וקיבלתי תמיכה אין סופית מהצוות וההנהלה".
מוחמד טאהא | אח אחראי מחלקת התאוששות
רותי ליכטמן - נציגה טלפונית במוקד השירות והמידע
"אני עובדת במוקד הטלפוני של בית החולים. עברתי הכשרה מסודרת ומקצועית על מנת שאוכל לתת מענה מקצועי למטופלים . מעבר לסיפוק שאני עוזרת לאחרים , אני שמחה לעבוד במקום בו שהמנהלים שלי תמיד יתמכו בי הגישה היא אנושית ויש המון גמישות בתפקיד".
רותי ליכטמן | נציגה טלפונית במוקד שירות ומידע
דור טל מחשוב
"אני כמעט 4 שנים במדיקל, הערכה רבה מורגשת גם בקרב העובדים וגם בקרב ההנהלה כלפיי. אני תמיד שמח לעבוד מול משימות "בלתי אפשריות" ולהיות זה שפותר את האתגרים. כל אתגר כזה מציב בפניי רף גבוה יותר וזו הדרך להתפתח. "יכולת היא שום דבר, ללא הזדמנות", (נפוליאון בונפרטה)
דור טל | איש סיסטם מחשוב
מיטל מימרן אמבריולוגית
"אנחנו באמת היחידה הכי טובה בארץ, גם מבחינה מקצועית אבל גם מבחינה חברתית - אני מרגישה שאנחנו משפחה. זו זכות גדולה להיות בתפקיד כל כך משמעותי. לדעת שאני שותפה לשמחה של זוגות שחוזרים הביתה לאחר 9 חודשים עם תינוק , הסיפוק גדול במיוחד במקרים מאתגרים ואז לשמוע שזה הצליח".
מיטל מימרן | אמבריולוגית

מה התחום שלך?

לעבוד אצלנו זה לעבוד בסביבה אנושית איכותית, מאתגרת ומפרה, המאופיינת בתחושת שליחות, מסירות ואחריות. לעבוד עם אנשים שקמים בבוקר עם תשוקה לתרום.