>
טיפולי לייזר וגינלים
טיפולי לייזר וגינלים

טיפולי לייזר וגינלים

מכשיר הלייזר הנרתיקי פועל על עיקרון בסיסי: חימום רקמת חיבור. חימום זה 'מעורר' שני תהליכים חשובים,

האחד – התכווצות והתחזקות הרקמה; השני – עידוד תהליכי הריפוי של הרקמה, ליצירת כלי דם חדשים וליצירת רקמת חיבור חדשה.

בעיות כמו רפיון בנרתיק ויובש הן תוצאה של ירידה באספקת הדם לאזור ושל הידלדלות רקמת הקולגן, לרוב בשל גילה של האישה. הלייזר 'מחדש' את רקמת הקולגן ומשפר את אספקת הדם לאזור וכך תורם לפתרון הבעיה, או לכל הפחות להטבה במצב.

כיצד מתבצע הטיפול – ולאילו בעיות הוא מספק מענה?

מחזור טיפול בלייזר נרתיקי כולל למעשה שלושה מפגשים בני חצי שעה כל אחד, במרווח של חודש בין האחד לשני, ובכולם מתבצע טיפול בעל אופי זהה. עיקרון שלושת הטיפולים  נמצא כיעיל מאוד במקרים אלו ומשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור האישה.
מאחר שעם השנים המצב עשוי להידרדר שוב במידה מסוימת, תוכל האישה לעבור בעתיד טיפול נוסף כזה – טיפול בודד של חצי שעה – אשר יאיץ שוב את תהליך חיזוק הרקמות והתחדשותן ויספק שוב מענה מוצלח לבעיה.

הטיפול מתבצע בעזרת מתמר מיוחד המפיק את קרן הלייזר הטיפולית ומאפשר סריקה של הנרתיק כולו, כולל הקיר הקדמי והקיר האחורי. הלייזר מפיק קרן אור בפיזור רחב יחסית, כך שהוא לא צורב או שורף אלא רק מחמם את האזור המטופל לטובת חידוש הרקמות.
המתמר המיוחד כולל בתוכו יחידה ממוחשבת המאפשרת לכוון את קרן הלייזר ולהתאים אותה לסוג הפעולה ולבעיה שממנה סובלת האישה, כך שניתן להעניק בעזרתו טיפול לכמה מקרים.

סוגי הטיפולים:

Vaginal atrophy laser treatment לחצו לקריאה
Laser Treatment of Pelvic Organ Prolapse לחצו לקריאה
Stress urinary incontinence laser treatment לחצו לקריאה
Laser vaginal tightening לחצו לקריאה

להזמנת מרפאה, אנא שלח/י את פרטייך בטופס המצורף :