>
חיטוי וסטריליזציה קפדניים
חיטוי וסטריליזציה קפדניים

חיטוי וסטריליזציה קפדניים

בדיקות הגסטרואנטרולוגיה הן בדיקות פולשניות במידה מסוימת, ולכן חשובה בהן ההקפדה על סטריליזציה – בסטנדרטים דומים לאלו הנהוגים בחדרי הניתוח.

בתחום זה אין פשרות: סטנדרט החיטוי הגבוה חייב להישמר בכל פעולה ופעולה, כדי להבטיח שזו תתבצע על הצד הטוב ביותר

בית החולים הרצליה מדיקל סנטר ידוע כמרכז רפואי המקפיד הקפדה חסרת פשרות בכל הנוגע להיגיינה ולסטריליות ההליכים הרפואיים, וכך נכון גם בנוגע למכון הגסטרו המתקדם. כל אנשי הצוות הרפואי הם אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, אשר נעזרים בציוד ובמערכות חיטוי וסטרליזציה מתקדמים במיוחד, לשמירה על סטריליות מקסימלית ולמניעת זיהומים.

מכשור איכותי – ועמידה בתקנים הבינלאומיים

במכון הגסטרו של בית החולים מכשור איכותי המבטיח סטריליזציה מקסימלית: מכונת שטיפה הנחשבת למתקדמת מסוגה, וכן ארון ייבוש משוכלל. שתי המערכות הללו, אשר עומדות בתקן האמריקאי המחמיר, מבטיחות כי המכשיר האנדוסקופי המשמש לביצוע הבדיקות השונות יישאר סטרילי תמיד.

מישור נוסף שבו מקפיד הצוות הרפואי על סטנדרטים גבוהים נוגע לציוד החד-פעמי שנמצא בשימוש בבדיקות הגסטרו: כל ציוד שכזה משמש את הצוות הרפואי פעם אחת בלבד, ולא נעשה בו שימוש חוזר לעולם. בדרך זו מבטיח הצוות הרפואי של המכון כי הסטריליות של כל המכשירים וכלל הבדיקות תישמר במלואה.

ביקורות

הסטנדרטים הגבוהים שעליהם שומר בית החולים הרצליה מדיקל סנטר זוכים להכרה גם מצד גופי ביקורת:

  • בית החולים זכה בציון מצוין (99 מתוך 100) על מניעת זיהומים במרכז הרפואי, במסגרת דו"ח הבקרה השנתי של משרד הבריאות.
  • בית החולים עמד במבדק האקרדיטציה של JCI – מהגופים המובילים בעולם בבחינת תקני האיכות והבטיחות בבתי חולים ובמרכזים רפואיים.

אנשי הצוות בבית החולים, וכמובן אלו הפועלים בתחום הגסטרואנטרולוגיה, מחזיקים בידע רב בכל הנוגע למניעת זיהומים, לחיטוי ולסטריליזציה. כך הם מבטיחים כי כל בדיקה תתבצע בתנאים הטובים ביותר.

בהרצליה מדיקל סנטר פועלים רק רופאים מומחים בעלי ניסיון רב בתחום. הרופא המנתח אחראי באופן אישי על הטיפול, החל מרגע קבלת ההחלטה על הפרוצדורה, במהלכה ובמהלך האשפוז ולאורך כל המעקב שלאחריו. במהלך האשפוז, מקבל הרופא המנתח באופן אישי, את כל ההחלטות הטיפוליות, 24 שעות ביממה.

פרטי התקשרות
ט. 09-9592969 פ. 09-9592481
א' – ה' 8:00:16:00
gastro@hmc.co.il