>
אשפוז במחלקת הגסטרו
אשפוז במחלקת הגסטרו

אשפוז במחלקת הגסטרו

תנאי האשפוז

הנוחות ותנאי השהות בחדרי הטיפולים ובבית החולים עצמו, נחשבים כבעלי חשיבות עצומה עבור מטופלים המוזמנים לאחת הבדיקות האנדוסקופיות בתחום הגסטרואנטרולוגיה. סביבת טיפולים נוחה ונעימה, לצד שירות חם ואישי, יהפכו בוודאי את הבדיקה עצמה לפשוטה וקלה יותר עבור כל אדם.

בבית החולים הפרטי הרצליה מדיקל סנטר מוצעים לכל מטופל תנאי אשפוז ברמה של מלון חמישה כוכבים, על כל המשתמע מכך. עניין זה מתבטא היטב גם בחדרי הטיפולים בהם מתבצעות הבדיקות הגסטרואנטרולוגיות, שם נהנים המטופלים מאירוח בתנאים הטובים ביותר, אותם לא יזכו לקבל בשום מקום אחר.

טיפול והתאוששות בסביבה אינטימית

חדרי הטיפול בתחום הגסטרואנטרולוגיה בבית החולים הם חדרים אינטימיים המציעים סביבה נעימה. כך נשמרת פרטיותם של המטופלים ומובטחת להם דיסקרטיות מלאה בכל טיפול וטיפול. חדרי הטיפולים עצמם שקטים ומבודדים, ומאובזרים בציוד החדיש ביותר.

חדרי ההתאוששות ממוקמים בצמוד לחדרי הטיפולים, כך שעם סיום הפעולה יועבר המטופל במהירות למיטתו, בה יוכל לנוח בשקט, להתעורר אט אט ולהתאושש מהתהליך שעבר, כמו גם מהטשטוש או מההרדמה.

חדרי ההתאוששות עצמם קטנים ומיועדים למטופלים מתחום הגסטרואנטרולוגיה בלבד. לא נמצאים בהם מטופלים שעברו בדיקות אחרות, מה שמבטיח מעט מאוד רעש והפרעות. נוסף על אלו, זוכה כל אדם המועבר לחדר ההתאוששות בחלוק ספא נעים, בכרית נוחה ובארוחה.

בהרצליה מדיקל סנטר פועלים רק רופאים מומחים בעלי ניסיון רב בתחום. הרופא המנתח אחראי באופן אישי על הטיפול, החל מרגע קבלת ההחלטה על הפרוצדורה, במהלכה ובמהלך האשפוז ולאורך כל המעקב שלאחריו. במהלך האשפוז, מקבל הרופא המנתח באופן אישי, את כל ההחלטות הטיפוליות, 24 שעות ביממה.

למידע נוסף וייעוץ, ניתן למלא פרטים בעמוד צור קשר ונחזור אלייך בהקדם.

פרטי התקשרות
ט. 09-9592969 פ. 09-9592481
א' – ה' 8:00:16:00
gastro@hmc.co.il