>
תנאי שימוש - טופס דיגיטלי להגשת תביעה לחברת ביטוח

תנאי שימוש – טופס דיגיטלי להגשת תביעה לחברת ביטוח

 

״החברה״ – הרצליה מדיקל סנטר בע״מ

״המשתמש״ – מטופלי הרצליה מדיקל סנטר.

"הצדדים" – החברה והמשתמש.

"השירות" – טפסים דיגיטאלים להעברת דרישות למימוש כיסוי ביטוחי של מבוטחים מחברות הביטוח.

"תנאי השימוש" – תנאי השימוש בשירות, המפורטים להלן וכפי שיעודכנו על ידי החברה מעת לעת.

כותרות תנאי השימוש נועדו לנוחיות בלבד ואין בהן בכדי לפרש ו/או לחייב ולא תשמשנה לצורך פירוש כלשהוא של תנאי שימוש אלה.

 

תנאי השימוש הינם הסכם בין המשתמש לבין החברה לעניין השימוש בשירות. תנאי השימוש באם להוסיף על הוראות כל הסכם קיים או עתידי בין החברה לבין המשתמש או צד ג', בקשר עם השימוש בשירות ולא לגרוע מהם.

השירות מאפשר למשתמשים להגיש דרישות למיצוי זכויות כיסוי ביטוחי לחברות הביטוח, כל זאת בכפוף לתנאי השימוש בין החברה לבין המשתמש שעושה שימוש בשירות.

המשתמש מתחייב לפעול ע״פ הנחיות החברה כפי שינתנו מעת לעת.

השירות יעבור  עדכונים ו/או שיפורים ו/או שינויים (להלן: "שינויים") מעת לעת והמשתמש מצהיר כי ישתמש במערכת על פי השינויים שבה.

החברה אינה מחזיקה ברישיון סוכן ו/או יועץ ביטוח מכל סוג שהוא מרשות שוק ההון ביטוח וחסכון ואין בכוונתה לעשות כן בעתיד.

השירות כולל רכיבי מערכת וכן מסתמכת על שירותי צד ג' ולפיכך יתכנו שיבושים, עיכובים ותקלות במערכת, מסיבות שונות, והחברה אינה אחראית לכל נזק ו/או הפסד ו/או הוצאה שיגרמו למשתמש עקב כך.

החברה אינה אחראית לכל נזק ו/או הפסד ו/או הוצאה ישירה ו/או עקיפה לרבות נזק ישיר ו/או עקיף ולרבות כתוצאה ממתן המלצה מוטעית ו/או שגויה שיגרמו עקב השימוש בשירות והמשתמש מאשר בזה כי השימוש בשירות נעשה על פי בחירתו ובאחריותו בלבד והוא פוטר את החברה מכל אחריות עקב שימושו בשירות.

האחריות על אופן השימוש בנתונים ו/או במידעים כפי שהתקבלו בשירות, הינם באחריותו הבלעדית של המשתמש והחברה לא תישא בשום נזק מכל סוג שהוא ישיר ו/או עקיף שיגרם למשתמש ו/או למי מטעמו כתוצאה ממעשה ו/או מחדל ו/או פעולה כלשהיא בין אם בוצעה בהתאם לחוק ובין אם לאו.

מוצהר ומוסכם בזאת כי החברה רשאית להפסיק את הפעלת השירות והשימוש בשירות בכל עת והמשתמש לא יבוא בטענה כלשהי בגין כך להחברה.

החברה אינה אחראית לכל תופעה הקשורה בשימוש בשירות לרבות האטה, שיבוש בנתונים, נתונים שגויים, שינויים, כישלון בהשגת מענה מחברת ביטוח וכיוצ״ב. תפעול השירות והשגת הנתונים נעשה רק כמיטב יכולתה של החברה בהתחשב במורכבות השירות והפעלתו ובצורך לקבל מענה מצד ג׳ ולפיכך המשתמש לא יבוא בכל טענה להחברה בגין שימושו בשירות. מובהר למשתמש כי כל שימוש בשירות ו/או קוד עלולים לגרום לתקלות ושיבושים בלתי צפויים ולפיכך החברה לא תישא בכל אחריות בקשר לכך.

החברה מתחייבת שלא לעשות כל שימוש במידע שיגיע לרשותה באמצעות השימוש בשירות ובכלל זה מידע לגבי פרטי המשתמש, מצב ביטוח ופרטים נוספים שיגיעו באמצעות שימוש המשתמש בשירות. אולם, מוצהר ומוסכם בין הצדדים כי מידע שהתקבלה לגביו דרישה מגוף סטטוטורי כלשהוא והינו מוסמך על פי דין לדרוש את גילויו של מידע כזה, יועבר לאותו גוף על פי דרישתו.

החברה מתחייבת לשמור בסודיות כל המידע שיגיע אליה באמצעות שימוש המשתמש בשירות.

המשתמש מצהיר ומאשר כי המידע המסופק באמצעות השירות אינו נשמר במאגרי המידע של החברה, למעט מועד שליחת הקישור הכניסה לשירות למשתמש.

החברה לא תפנה למשתמשולא תשתף מיוזמתה אחרים בפרטי המשתמש עקב שימוש בשירות זה. .

המשתמש מתחייב שלא לעשות שימוש לרעה בשירות ולפעול בהתאם לתנאי השימוש ו/או הנחיות החברה ו/או נהליה.

החברה אינה צד לכל הליך של קבלת החלטות ו/או יעוץ ביטוחי ו/או אחר הנובע ו/או מתקבל כתוצאה מהשימוש בשירות וכל שימוש ו/או יישום כאמור, הינו באחריות המשתמש בלבד . השימוש בשירות אינו משמש תחליף לקבלת שרותי יעוץ ביטוחי ו/או אחר והחברה לא תישא בשום אחריות על יעוץ כאמור.

המשתמש יפצה וישפה את החברה ו/או מי מטעמה ו/או צד שלישי כלשהו בגין כל טענה, תביעה, דרישה, הפסד, אובדן רווח, תשלום, הוצאה, עלויות וחבויות, לרבות תשלומי ריבית ותשלום שכר טרחה לעורכי דין והוצאות משפט, אשר ייגרמו לחברה ו/או למי מטעמה על ידי המשתמש כתוצאה מכך שהמשתמש לא יקיים תנאי שימוש  אלו ו/או יפר הוראות דין כלשהן ו/או כתוצאה מפרטים, מידע או קבצים שהמשתמש מסר ו/או כתוצאה ממחדליו של המשתמש, כפי שבאו לידי ביטוי באופן ישיר או עקיף.

עיכוב ו/או המנעות ממי מהצדדים מלממש ו/או לאכוף מי מזכויותיו ע״פ תנאי שימוש אלו  ו/או ע״פ כל דין, לא יראו אותה כוויתור ו/או כמניעה מלהשתמש בהן בעתיד, בכולן ו/או בחלקן, בכל עת.

הדינים אשר יחולו על תנאי שימוש אלו הינם דיני מדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית, בכל סכסוך העולה מתנאי שימוש אלו או מהשימוש באתר, נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב.

מסמך זה נרשם בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך הפניה הינה לנשים וגברים כאחד.

המשתמש מצהיר כי קרא את תנאי שימוש אלו וזאת עוד בטרם השימוש בשירות והוא מתחייב לקיימם במלואם.