Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type
>
>
עיצוב פנים באמצעות הזרקת חומר מילוי
עיצוב פנים באמצעות הזרקת חומר מילוי

עיצוב פנים באמצעות הזרקת חומר מילוי

עיצוב פניםהדרך הטובה ביותר להצערת מראה הפנים, היא העלמת הקמטים והסוואה של מקומות בהם העור נפול או שאיבד מחיוניותו. כיום, ניתן לעשות זאת מבלי להזדקק לניתוח – בעזרת חומר מילוי מיוחד המסייע לעצב את הפנים, פשוטו כמשמעו.

השנים האחרונות הביאו איתן לא מעט חומרי מילוי חדשים ומתקדמים, אשר מקלים על עיצוב הפנים ומאפשרים לקבל תוצאות יפות, ללא שימוש בסכין המנתחים. בבית החולים הרצליה מדיקל סנטר תוכלו לעבור טיפול כזה על ידי בכירי הרופאים בתחום הכירורגיה הפלסטית בישראל.

אנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא, ולקבל מידע נוסף על הליך רפואי זה ולהבין במה כרוכה הזרקת חומר מילוי בפנים.

דרך נפלאה להיאבק בסימני ההזדקנות

במשך שנים זו הייתה הבעיה הגדולה ביותר של האנושות מבחינה אסתטית: איך למנוע את הזדקנות עור הפנים ואיך לנצח במרוץ נגד הזמן, אשר משאיר את חותמו על פניו של כל אדם.

נדמה כי חומרי המילוי השונים, בייחוד אלו אשר קיימים היום, מהווים את הפיתרון האולטימטיבי לבעיה הזו: האפשרות לפסל את הפנים ולשנות את המראה שלהם, במסגרת טיפולים תקופתיים בלבד, פשוטים וקלים ברוב המקרים. היא ללא ספק מהפיכה של ממש במלחמה נגד הזדקנות עור הפנים.

חומרי המילוי מאפשרים לטפל בנקודות ספציפיות בפנים, תוך שהם מציעים טיפול שהוא קוסמטי לכל דבר ועניין, ללא התערבות כירורגית: קצר, עדין וכמעט חף מסיכונים. המטופל כמעט ולא צריך להתכונן לקראת הטיפול ויוכל בדרך כלל כבר עם סיומו לשוב לסדר יומו הרגיל. עם זאת, הטיפולים הללו נעשים רק על ידי רופא מוסמך.

חומרי המילוי בהם נעשה שימוש כיום

הזרקת חומר מילוי לעור הפנים היא לא שיטה חדשה במיוחד. כבר לפני שנים השתמשו רופאים פלסטיים בסיליקון כדי לעצב חלקים שונים בפניהם של מטופלים (בעיקר באזור השפתיים). היום, ישנם חומרי מילוי מתקדמים, אשר מאפשרים לבצע את הטיפול המדויק והאיכותי ביותר, שישיג תוצאה טבעית ויפה. המטופל יכול לבחור בין חומר מילוי קבוע אשר יישאר תחת העור לתמיד לבין חומר מילוי זמני, שנעלם לרוב לאחר כשנה.

באופן כללי ניתן לומר שחומרי המילוי הזמניים הם הבריאים יותר, משום שהם עשויים חומרים מתמוססים, אשר נקלטים בגוף לאחר כמה זמן. החומרים נחשבים למעשה כגוף זר, ולכן הם לעולם לא ייקלטו ויישארו כפי שהם תחת העור.

להמלצה על החומרים הזמניים יש גם סיבה אסתטית: הפנים ממשיכים בתהליך ההזדקנות ללא הפסקה ומשנים מצורתם ככל שעובר הזמן. חומרים קבועים לא יכולים להסתגל או להתאים עצמם לשינויים הללו, מה שעלול להביא להיווצרות עיוותים לאחר זמן מה – אם לא משתמשים בהם כמו שצריך.

כיצד מתבצעת הזרקת חומר מילוי בפנים?

הזרקת חומרי המילוי נעשית בעזרת מחט דקה ומיוחדת, אשר מוחדרת לשכבות העור הפנימיות (כמה מילימטרים בלבד לעומק הפנים) ומאפשרת 'מילוי' של קמטים או שקעים בפנים. למעשה, הטכניקה הזו מאפשרת לטפל לא רק בקמטים, אלא גם בהיווצרותם של 'בורות' בעור שנוצרו עם השנים, בעור נפול ומדולדל ועוד.

לפני ההזרקה חשוב לנקות היטב את העור (אין להגיע מאופרים לטיפול). הרופא יחטא היטב את הנקודה אליה תוחדר המחט ולפני ההזרקה עצמה, ימרח על העור חומר מאלחש. הטיפולים הללו אינם דורשים הרדמה כלשהי, כאשר החומר המאלחש יספיק כדי להבטיח שהמטופל לא יחוש כאב במהלך ההזרקה.

בתום הטיפול

לאחר שהוזרק חומר מילוי לפניו של המטופל, הוא עשוי להרגיש מעט חוסר נוחות. כמו כן, לרוב, תופיע אדמומיות מסוימת סביב הנקודה אליה הוחדרה המחט. במקרים אחדים, תיתכן גם היווצרות של שטפי דם קטנים, אשר יחלפו לאחר מספר ימים. לעיתים, ימליץ הרופא גם על קירור האזור, כדי לצמצם את היווצרותן של התופעות הללו.

השינוי במראה הפנים לא נראה מייד, אלא רק לאחר מספר ימים. מצד שני, חשוב לדעת כי רוב חומרי המילוי הטבעיים (קולגן, שומן, חומצה היאלורונית וכדומה) מתפרקים ומתמוססים במשך הזמן, ולכן ידרשו פגישות נוספות עם הרופא בעתיד, בתדירות של אחת לשנה פחות או יותר, במטרה לשמור על הנפח המבוקש.

למידע נוסף וייעוץ, ניתן למלא פרטים בעמוד צור קשר ונחזור אלייך בהקדם.